فلزیاب

Wiki Article

فلزیاب‌های پیشرفته، قدرت بسیار بیشتری نسبت به دیگر فلزیاب‌ها دیگر را دارا می‌باشند. فلزیاب‌های پیشرفته دارای وزن نسبتاً سنگینی هستند زیرا که در آن‌ها به ولت مصرف مضاعف برق از باتری‌های اسیدی مشابه موتورسیکلت استفاده شده؛ و معمولاً خود فلزیاب یا باتری آن‌ها یا هر دوی آن‌ها به کمر بسته می‌شود.

دانش‌آموزان نابغه ریاضیدانان بزرگ را متحیر کردند!

آیا در یک ساحل، نزدیک کشور جستجوگر طلا، یا در منطقه ای هستید که آثار و سکه های قدیمی زیادی دارد. در صورت تمایل به داشتن یک آشکارساز “هدف ویژه” باید به انتخاب آشکارساز توجه ویژه ای داشته باشید.

بوقی پالسی تصویری -آنتن راداری - سوپر سنسور مگنتومتر-یون یاب

مترداف فلزیاب‌ها قدرت بیشتری برای شناسایی فلزات عمیق‌تر در زمین دارند، در حالی که فلزیاب‌های فرکانس بالا بهتر در شناسایی طلا در سطوح کم‌عمق عمل می‌کنند.

هر آنچه باید درباره درجه‌بندی و اهمیت نشان لژیون دونور بدانید!

فلزیاب آلفا دتکتورز فلزیاب – خرید و فروش طلایاب و گنج یاب نقطه زن

فلزیاب های سیستم جی پی آر ازتکنولوژی برتری استفاده میکنند.شیوه ارسال امواج در این سیستم ها همانند رادار میباشد که پس از برخورد با فلزات در اعماق زمین شروع به تشابه سازی از فلزات مینماید و تجسمی از شکل فلز را در اختیار اپراتور قرار میدهد.

فلزیاب سه کاره ( نقطه زن، شعاع زن، اسکنر ) فلزیاب چهار کاره ( نقطه زن ، ردیاب ، اسکنر ، لایو سنسور )

gpr رادار زمینی + ردیاب شعاعزن فرکانسی با کاریر و مدولاسیون خاص برند kia ا gpr radar + lrl

گروه اول(فلزات آهنی): فلزاتی که خاصیت مگنتیت شونده(مغناطیس شونده) دارند مانند آهن,چدن,فولادو…

ضریب هوشی چندگانه: همه فلزات، همه خاک ها، در تمام زمان ها

چرا دستگاه فلزیاب لورنز z2 ارزش قیمت بالای خود را ندارد؟

این نوع فلزیاب ها توسط یک دیسک فرستنده در جلو و یک دیسک گیرنده در عقب پشتیبانی میشوند که اغلب به شکل مربع هستند. و گاهی به این نوع فلزیاب انبوه یاب نیز گفته میشود این نام گذاری از آن جهت است که این فلزیاب برای کشف فلزات بزرگ مانند لوله های آب و اجسام بزرگ فلزی استفاده میشود.

Report this wiki page